Saturday, June 26, 2010

Stars en Stripes

Hallo allemaal,

Wat een mooie dag vandaag. Echt zomer. Eindelijk. De tuin moet flink gesproeid worden maar dat hebben we er wel voor over. Gisteren heb ik een collage laten zien van kunstwerkjes die ik de afgelopen heb gemaakt. Een schilderij wil ik eruit lichten omdat het een leuke opdracht was om te maken.
De opdracht was een geboorteschilderij maken passend bij de babykamer. Het thema van de babykamer is ridder en star en stripes in de kleuren rood,wit en donkerblauw. Ik kreeg foto's toegestuurd. Verder had ik helemaal de vrije hand. 

Daarna het originele schilderij. Tijdens het schilderen toch een paar veranderingen aangebracht. 
Hier het resultaat.


Ik heb gewerkt met reliefverf wat een leuk resultaat geeft op de helm. 
Schilderij is te zien in mijn webwinkel
Groetjes,
Nanda

Post a Comment