Sunday, June 20, 2010

Hallo allemaal,

Voor alle papa's een prettige vaderdag. Mogen er nog heel veel volgen. Voor mijn eigen mannetje. De tijd dat je wakker werd gemaakt met een ontbijtje is voorbij. Maar ze maken je nog wakker met een cadeautje. En ze zijn blij met een vader zoals jij. Dat hoor ik vaak genoeg. Met een moeder zoals als ik hoor ik ze niet zeggen. Hahahaha! Eentje qua uiterlijk net als jou en de ander hetzelfde karakter. Toch leuk om te zien dat je genen terugkomen in je eigen kinderen.
De oudste zong vanmorgen. Twee violen en een trommel en een fluit en Carlo is niet geslaagd dus vlaggen hangen nog niet uit. ij,ij, ij, we zijn zo blij want Carlo heeft een her examen en dat vieren wij. ij,ij,ij,!!!!!
Gelukkig ziet hij de humor ervan in en is hij hard aan het leren om het examen toch nog te halen.
Vandaag toch dubbel feest. Vaderdag en Carlo's verjaardag vieren we vandaag. Dus vanmiddag heel de familie op visite. 
Groetjes en een prettige vaderdag.

En papa hopelijk lijk ik steeds meer op jou. Zo'n wijze, integer en lieve man.
Nanda

Post a Comment