Monday, May 31, 2010

What have you done lately



Hallo allemaal,
Gisteren was de eerste zondag van het jaar dat ik niet heb geschilderd. En het is me goed bevallen. Even iets anders en vooral met mijn man gezellig erop uit. We zijn naar Appeltern geweest om inspiratie op te doen voor onze tuin. Echt de moeite waard om een keer gezien te hebben. Dat is het voordeel van grote kinderen dat je samen erop uit kunt om dingen te doen die wij leuk vinden.
Zo heeft iedere leeftijd zijn leuke kanten. Vandaag de laatste examendag voor mijn oudste. Dan maar wachten tot 17 juni op de uitslag. Het blijft spannend.

Ik vind het nog steeds ongelofelijk dat mijn webwinkeltje zo lekker loopt. Afgelopen weken zat ik echt helemaal vol gepland met opdrachten. Het was echt een 40+ werkweek. Gelukkig werd het hier in huis goed opgepakt en werden de dingen waar ik niet aan toe kwam meteen overgenomen. Ik geniet ook met volle teugen dat ik lekker mijn passie gevonden heb en dat er mensen zijn die het waarderen. Hier zien jullie een gedeelte van wat ik afgelopen week heb gemaakt. Een aantal opdrachten kan ik nog niet laten zien want die moeten nog kado gedaan worden.


Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en tot een volgende keer.
Nanda
Post a Comment