Sunday, May 23, 2010

Two lovelies in silver!

Hallo allemaal,

Afgelopen weken ben ik bezig geweest aan twee schilderijen. De opdracht was om twee schilderijen te maken die al in mijn webwinkel staan. Alleen hebben die schilderijen en fuchsia roze achtergrond en de nieuwe schilderijen zouden op een fuchsiaroze muur komen dus dat was geen optie. Ik stelde voor om een zilveren achtergrond te nemen met roze bloemen. Verder werden de schilderijtjes aangepast met andere accentjes.
Dus vandaag werden ze kado gedaan dus kan ik ze nu aan jullie laten zien. Ze komen te hangen op een kamer van een meisje dat morgen 1 jaar wordt.
Hier zijn ze dan de two Lovelies in silver.



Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden. Ik vind wel dat het zilver op de foto niet zo mooi overkomt als in het echt. De bloemetjes zijn niet goed te zien.
Ze zijn ook te zien in mijn webwinkel.
Groetjes en geniet van het mooie weer.
Nanda





Post a Comment