Thursday, May 20, 2010

"Mijn huisje"

Hallo allemaal,

Afgelopen weekend hebben wij zomer planten gehaald. Mijn man heeft alle plantenbakken bij "mijn huisje" ook weer aangeplant. Ziet er zo vrolijk uit. Normaal beschouw ik "mijn huisje" al als mijn paradijsje maar nu het zo mooi aangekleed is ziet het er helemaal geweldig uit. Ik ga er dan ook met plezier naar toe. Twister vindt het ook steeds leuker, lekker in het zonnetje en dan weer eens binnen kijken. Heerlijk dit weer! Lekker de deur open en genieten van de vogeltjes. Ik heb een paar foto's genomen zodat jullie weten waar ik het over heb. Eigenlijk heeft het huisje weer een likje verf nodig maar helaas kom ik er niet aan toe. Misschien maar even heel lief naar mijn man kijken als hij klaar is met alle buxushaagjes snoeien.




Groetjes en een prettig pinksterweekend,
Nanda

Post a Comment