Friday, May 28, 2010

Hyves

Hoi allemaal,

Een tijdje geleden heb ik een post geschreven over de herinneringsdoos van Hayden. Hayden heeft het helaas niet gehaald en de opdracht was om een herinneringsdoos te maken. Cindy, de moeder van Hayden heeft me laatst een berichtje gestuurd dat ze heel blij was met de herinneringsdoos. Ze heeft ook een hyves opgericht en of ze een berichtje mocht schrijven over de herinneringsdoos. Ik was vereerd dat ze dat wilde doen. Ik vond het zo knap van Cindy dat ze tijd nam om mij een berichtje te schrijven. Ze heeft een hyves opgericht om in contact te komen met andere ouders die hetzelfde hebben meegemaakt. De hyves heet babyengeltjes2010.hyves.nl.
Tijdens het afscheid heeft de stichting make a memory gratis foto's genomen. Deze stichting vraagt om stemmen zodat ze een bijdrage winnen van het 3mfonds. Dus ik wil graag een oproep doen aan mijn bloglezers om een stem uit te brengen het is een mooie stichting.
Make a memory.

Verder iedereen een prettig weekend en wees dankbaar voor de kleine dingen in het leven.
groetjes,
Nanda




Post a Comment