Monday, May 17, 2010

Examens


Hallo allemaal,
Vandaag beginnen de examens voor het voortgezet onderwijs. Dus voor alle examenkandidaten heel veel succes. Dit jaar hebben wij voor het eerst een examenkandidaat. Een spannende tijd. Weer een fase verder in de opvoeding. Bij je eerste kind is toch alles spannend het is nieuw en onbekend.
Dadelijk vertrekt hij voor zijn eerste examen. Op het programma staat Nederlands.
Dat valt niet mee als je dyslexie hebt. Hopelijk kunnen we over een maandje zijn tas en spullen uit het raam gooien. Ik zei al "ik ga de grootste vlag halen die er te halen is". Maar dat mag niet, vooral niet te veel opvallen als je puber bent.
Verder zijn we al weer 1 week terug en heb ik geen foto's laten zien. Ik zit echter niet stil maar de oplader van mijn fototoestel zit waarschijnlijk in een vakantietas op zolder. Dus ik moet nog even op de zolder klimmen. Dus in de komende dagen zal ik weer wat foto's laten zien.
Groetjes,
nanda

Post a Comment