Thursday, April 1, 2010

Zusjes



Hallo allemaal,

Gisteren was het 1 april, ik ben gelukkig niet voor de gek gehouden. De dag is gewoon verlopen. Op 31 maart had ik mijn zoon voor de gek gehouden. Ik zei (heel flauw) "je hebt een gat in je broek". Echt waar? zei hij. Ik zei "1 april". Mam, het is 31 maart. Wat een flater, dus ik had maar besloten om op 1 april niets te doen.
Wat ik wel gedaan heb is deze twee schilderijen afgemaakt en opgestuurd. De schilderijtjes hebben verschillende accenten. Zoals veel reliefverf en lekker veel glitters. Natuurlijk het echte kettinkje, strikjes en oorbelletjes. Ik heb ze ook weer in mijn webwinkel geplaatst.
Ik ben nu wel bezig met een ander ontwerp i.p.v. vlechtjes een ander kapsel voor het prinsesje.

Morgen gaan we naar de film van Alice in wonderland. Ik ben zo benieuwd. Mooie film voor inspiratie. Ik heb al wel een hoop idee├źn, maar ja, tijd. Daar ontbreekt het een beetje aan.


Allemaal prettige paasdagen gewenst en niet te paaseieren eten.

Groetjes,

Nanda




Post a Comment