Sunday, April 4, 2010

Jayden

Vrolijke pasen allemaal, en hopelijk beter weer voor degene die paaseieren gaan zoeken in de tuin.
Gisteren kreeg ik een mailtje dat Jayden is geboren. Al enige tijd geleden heb ik voor het kamertje van Jayden een popeye schilderij gemaakt en een matroosje met de naam Jayden. De trotse ouders hebben mij foto's gestuurd van het kamertje zodat ik kon zien hoe mooi de schilderijen bij het kamertje passen. Omdat ik de naam op het schilderijtje had geschilderd kon ik de foto's nog niet laten zien maar hier zien jullie het resultaat.
Ik vind het altijd zo leuk om te zien hoe mijn schilderijtjes waar mijn schilderijen hangen. Vandaar dat ik dit met jullie wil delen.


Marco als je dit leest, bedankt voor de foto's.

Groetjes en een prettig weekend,

Nanda
Post a Comment