Sunday, April 25, 2010



Hallo allemaal,

Dit is een gedeelte van wat ik afgelopen week heb gemaakt. Het andere gedeelte kan ik nog niet laten zien want die moeten nog kado worden gedaan.
Nog drie dagen en dan gaan we lekker op vakantie naar Italiƫ. Toscane is ons favoriete gebied. Dit is de derde keer dat we weer gaan. Italiƫ heeft alles kunst, historie, lekker eten en leuke inwoners. Ik kijk er echt naar uit. Wel neem ik tekenspullen mee want anders krijg ik afkick verschijnselen.
Mijn man is zeer ijverig geweest. Hij heeft heel de tuin op orde gemaakt en het houtwerk van het huis helemaal schoon gemaakt. Zelf mijn huisje is schoon gemaakt. Echt wel een schat. Helaas ben ik niet aan de voorjaarsschoonmaak toe gekomen. Maar mijn vader en moeder passen op het huis en mijn moeder kennende komen wij straks thuis in een huis dat volledig is opgepoetst.

Dus komende dagen nog 1 bestelling afwerken, wassen, strijken en koffers pakken.

O ja, wil je de artikelen bekijken, bezoek dan mijn webwinkel daar kun je ze vinden.
Groetjes,
Nanda
Post a Comment