Monday, March 8, 2010

VUT Klompen

Hallo allemaal,

Het is weer een tijdje geleden dat ik een berichtje heb achtergelaten. Maandagmorgen, na bodypumpen even een berichtje schrijven.
Afgelopen week kreeg ik een opdracht om geen geboorteklompjes te maken maar klompen voor iemand die met de VUT gaat. De persoon in kwestie loopt schijnbaar altijd op klompen en werd daarom verrast met een paar klompen met het bedrijfslogo. Was wel even anders om i.p.v. klompmaat 14 een klompmaat 27 te schilderen. Maar wel een uitdaging om te doen. Het resultaat kun je hier zien.
zoals ik een tijd geleden schreef dat ik me beter met schilderen kon bezig houden dan met tennis. Het wilde maar niet lukken om een wedstrijd te winnen. Behalve afgelopen week (wat eigenlijk niet goed uitkwam i.v.m. veel bestellingen) Kwamen we een ronde verder in de kwart finale , ook die wonnen we. Toen halve finale. Tot onze verbazing wonnen we die ook. Gisteren de finale. En ook die hebben we gewonnen. Iets wat we echt niet gedacht hadden. Dus nu wordt het wel moeilijk voor mij welke carrière zal het nu worden. Professionele tennisser of kunstenares.
Nou de keus is zo gemaakt. We houden het maar lekker bij schilderen, op mijn gemakje in "mijn huisje", hondje erbij i.p.v. dat rondreizen over de wereld (hahahahahahahaha).
Dus op naar "mijn huisje"om mijn achterstallig werk in te halen. De strijk, schoonmaken etc moet maar eventjes blijven liggen dat is voor vanavond.
Groetjes en tot de volgende keer,
Nanda
Post a Comment