Tuesday, March 9, 2010

Princesse Roos

Hallo allemaal,

Toch maar gauw een berichtje. Het zonnetje schijnt, het is wel koud maar het lente gevoel begint dan toch wel te komen. Gisteren was het nog echt winter hopelijk was dat de laatste sneeuw. Het werkt toch een stuk makkelijker als het zonnetje schijnt. Dan krijg je zin in felle kleurtjes en niet het sombere grijs.
Zo kreeg ik een opdracht om het kinderschilderij te maken wat ik al eerder had gemaakt en daar bijpassende geboorteklompjes te maken. Omdat ik toch wil dat ieder schilderij uniek is heb ik het aangepast want het kindje heet Roos en i.p.v. hartjes kreeg dit schilderij roosjes. Zo wordt zo'n schilderij toch uniek en heel persoonlijk. Natuurlijk mocht het echte kettinkje niet ontbreken maar ook nu weer aangepast met kroontjes en een schattig beertje.

<>

Before After
Omdat het toch wel een uniek schilderij is geworden heb ik het als nieuw artikel toegevoegd aan mijn webwinkel onder kinderschilderij K0065.

Groetjes en tot de volgende keer,
Nanda
Post a Comment