Wednesday, March 24, 2010

Herinneringsdoos Hayden


Hallo allemaal,

Vorige week ben ik bezig geweest aan deze herinneringsdoos. Helaas was het geen geboortekist. Hayden heeft maar een paar weekjes hier mogen zijn. De opdracht was om een herinneringsdoos te maken maar niet te triest. Het moest wel een beetje kleurrijk zijn maar ook weer niet te druk. Na dagen lopen nadenken wat je toch in godsnaam voor zo iets moet maken, kwam ik op het idee om een hart te schilderen met een kroontje (van prinsesje Hayden) Het hartje wordt gedragen door vogeltjes en omringd door vlindertjes. Zo had Desire het helemaal bedoelt. Dus gelukkig een schot in de roos. Als ik dan met zo'n kist bezig ben heb ik toch gemengde gevoelens, aan de ene kant heel triest maar aan de andere kant ben ik blij dat ik iets moois kan maken voor de ouders. Nu hebben ze toch een mooie herinneringsdoos waar ze dierbare spulletjes in kunnen opbergen. Gisteren kreeg ik te horen van Desire dat de ouders er heel blij mee zijn.

Ik heb de kist ook in mijn webwinkel geplaatst. Hopelijk hoef ik hem maar eenmalig te maken en staat hij daar alleen maar als voorbeeld.

Groetjes,
Nanda
Post a Comment