Monday, March 15, 2010

Goede samenwerking

Hallo allemaal,

Ik ben net terug van bodypumpen. Dus we zijn weer lekker fit om de week te beginnen. Wat fitheid betreft gaat het wel goed afgelopen weken. We zijn fanatiek aan het meedoen aan tennis toernooien. Vorige week en deze week weer een nieuw toernooi. Dus mijn weken zijn een beetje van opruimen, schilderen, tennissen en tussendoor ook nog kroelen met de hond. De dagen zijn te kort op het moment. Er moeten gewoon meer uren in een dag zitten of minder slapen maar dat gaat niet lukken ik heb echt wel mijn 8 uurtjes slaap nodig. Maar genoeg over mijn bezig heden ik heb voor de verandering maar weer eens een paar geboorteklompjes om te laten zien. Deze waren wel heel leuk om te maken. De opdracht was iets met een grijs hart en passend bij een lamp in de babykamer. Dit is het resultaat geworden en ik vind hem zelf eigenlijk wel heel leuk geworden. De opdrachtgevers heeft ze in ieder geval meteen opgehangen en was er zeer blij mee.



Nu maar we gauw een wasje draaien en dan weer naar mijn huisje. Wil je de klompjes wat beter bekijken ze zijn te zien in mijn webwinkel.
groetjes en tot een volgende keer.
Nanda
Post a Comment