Monday, March 29, 2010

Geboorteklompjes Jimi



Hallo allemaal,

Soms heb je weleens een ander idee als je klant. Laatst moest ik een paar klompjes maken in de kleur beige/roomwit met lichtblauw. Nu heb ik roomwitte verf maar ik dacht in dit geval is die kleur misschien te wit laat ik beige nemen. Zo gezegd zo gedaan. Klompjes gemaakt met portretje en op het andere klompje een tekstje in het blauw. Binnenkant lichtblauw. Omdat het een portretje is ben ik altijd zenuwachtig of de klant wel tevreden is. Het blijft toch iedere keer weer een moeilijke opdracht. Zoals ik altijd doe, stuur ik eerst een foto ter goedkeuring. Kreeg een mailtje terug portretje en tekstje waren goed maar helaas kleur beige was toch roze/beige. Geen probleem klompjes overgeverfd in roomwit. Nu waren ze helemaal naar tevredenheid. Toch maar goed dat ik toch even een foto stuur van de klompjes ter goedkeuring want nu konden ze nog makkelijk gecorrigeerd worden en anders moeten ze weer teruggestuurd worden. Toen de klompjes aangekomen waren kreeg ik een heel lief smsje dat de klompjes in het echt nog mooier waren dan op de foto. Daar doe ik het voor, de leuke reakties van de klanten.

Hier het voorbeeld van de geboorteklompjes.

Ook weer te zien in mijn webwinkel.
Groetjes en een prettige maandag.

Nanda
Post a Comment