Tuesday, March 23, 2010

Bankje Guusje



Hallo allemaal,

Het was een hele klus om dit bankje te beschilderen. Het lijkt altijd simpel om een streepjes motief te schilderen maar het vergt heel veel tijd. Het is nooit mijn favoriete bezigheid. Het liefst schilder ik toch beestjes en poppetjes. Iets wat iets voorstelt. Maar ja, je hebt het niet altijd voor het zeggen. Als ik bezig ben en de streepjesmotief tevoorschijn zie komen denk ik wat doe ik moeilijk het ziet er geweldig uit die streepjes. Vooral met de naam erop en het resultaat mag er wezen. De opdrachtgeefster kan Guusje blij maken en hopelijk worden er heel veel spulletjes in opgeborgen en wordt er veel plezier beleeft aan dit kleurrijke bankje.
Ik heb in mijn webwinkel ook een aantal meubeltjes staan om te beschilderen. De meubeltjes zijn van Ikea, is toch kwalitatief en prijs de beste leverancier. Ik heb al heel wat tijd besteed op Google om originele kindermeubeltjes te zoeken maar dan is de prijs veel hoger en is het volgens mij niet interessant genoeg om de meubeltjes te verkopen. Als iemand een adres weet laat het maar weten. Graag zelfs.

Nu opruimen, 2 paar klompjes inpakken en daarna om boodschappen en dan verder aan 2 schilderijtjes die ik nog in opdracht heb.

Groetjes en een prettige dag verder.

Nanda



Post a Comment