Friday, February 26, 2010

Tractor in het grijs/blauw

Hallo allemaal,
Al weer vrijdag, de dagen vliegen voorbij. De laatste tijd breng ik veel tijd door in "mijn huisje". Eigenlijk zijn het maar saaie weken om over te schrijven. Worden jullie de geboorteklompjes nog niet beu, dat is eigenlijk het enige op het moment waar ik over schrijf. De jongens gaan hun eigen gang daar valt ook niet veel over te vertellen. Twister heeft ook zijn ritme (druk ritme) Dus eigenlijk maar heel saai waar ik over schrijf. Toch bedankt dat jullie mijn blog willen lezen. Nou voor de verandering dan maar hier weer een voorbeeld van geboorteklompjes. Deze geboorteklompjes zijn gemaakt van een combinatie van een geboortekaartje en een voorbeeld van geboorteklompjes. Het geboortekaartje was blauw en grijs gestreept. De opdracht was een cirkel zoals de voorbeeld klompjes met daarin de naam en de tractor. Zo zie je maar dat je met een combinatie van kaartjes een heel leuk resultaat kunt krijgen.

De geboorteklompjes zijn ook weer te zien in mijn webwinkel.
Groetjes en een prettig weekend allemaal,
Nanda
Post a Comment