Monday, February 8, 2010

sherlock holmes

Hallo allemaal,

Gisteren zijn wij naar de bioscoop geweest en hebben daar de film Sherlock Holmes gezien. Een geweldige film echt een aanrader. De sfeer, de muziek, de acties de intriges een complete film. Daarna lekker uit eten met mijn jongens. Gezellig! En dan is het weekend weer voorbij.
Vanmorgen eerst lekker gesport en nu weer even een update geven wat ik afgelopen dagen heb gedaan. Zoals ik vorige week zei was ik bezig aan 2 projecten. 1 project heb ik af. Hier het resultaat en natuurlijk ook te zien in mijn webwinkel.
Dit schilderij had ik al eerder gemaakt maar het verzoek was om het nu in het formaat 50x50cm te maken. Geweldig om te doen want nu kon ik nog wat extra accessoires toevoegen. Zo heeft dit prinsesje een echt kettinkje gekregen met een beertje. En het vogeltje een mooi strikje. Het kroontje is gemaakt in reliefverf met echte glitters. Zo wordt toch ieder schilderij uniek gemaakt. Silvia bedankt voor het bestellen van 2 kinderschilderijen en hopelijk hangen ze mooi op de kinderkamers.

Het tweede project popeye ben ik nog aan bezig. Dit heeft ook niet zo'n haast dus ik kan mijn andere bestelling gewoon door laten lopen.
Dus eerst maar even snel alles hier opruimen en dan weer naar "mijn huisje".
Groetjes,
Nanda
Post a Comment