Saturday, February 20, 2010

Pink fairy

Hallo allemaal,

Het lijkt erop dat de lente een beetje in aantocht is. De sneeuw is zo goed als weg. Mijn zoon is op weg naar een voetbalwedstrijd in Zeeland. Dus rust in huis. Terwijl ik dit aan het typen ben zit ik te wachten op een klant die het popey schilderij heeft besteld. Ik ben altijd zenuwachtig wat mensen van mijn schilderijen vinden.
Deze week heb ik ook een schilderij gemaakt naar een voorbeeld van een geboortekaartje. Een schattig elfje in de kleuren roze en zilver. Ik vind dit zo'n mooie combinatie dat ik meteen een schilderij ben gaan maken in die kleuren. Hier een foto van het schilderij dat afgeleverd is.

Meer foto's van het schilderij zijn te zien in mijn webwinkel.

Vorige week heb ik jullie verteld van de aktie van Sietske en Ferdy van www.gratistrouwen.nl en www.weddingfair.nl. Ze zijn helaas een plaatsje gezakt. Misschien een smsje naar 4422 naar bruidspaar 1738.

Verder allemaal een prettig weekend en tot de volgende keer.
Nanda
Post a Comment