Monday, February 15, 2010

lime-groen en grijs

Hallo allemaal,

Maandagmorgen, Twister komt net weer binnen. Weer heel zijn snuit onder de sneeuw. Hij kijkt je dan echt aan zo van lekker hoor die sneeuw. Vroeger was ik echt bang van honden. Maar nu we Twister 2 jaar hebben ben ik voor honden van een normale grootte niet bang meer. Grote honden vertrouw ik nog steeds niet. Het kaartje wat me vorige week is toegestuurd was dan ook een schot in de roos. Lime-groen met grijs en een afbeelding van een hond. Een heel leuk kaartje. De opdracht was om deze geboorteklompjes drie keer te maken. Twee paar voor de grootouders voor de doop van Milo. Hier zie je de foto van het resultaat.

Natuurlijk ook weer te zien in mijn webwinkel.
Vandaag ga ik verder aan het schilderij van Popeye. Dat moet deze week klaar zijn dus nog een hele klus.
Geen Carnaval voor mij (hahaha) Gelukkig hou ik ook niet van Carnaval.
Groetjes,
Nanda
Post a Comment