Monday, February 1, 2010

Koffertjes

Hallo allemaal,

Bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Vandaag kan ik jullie mededelen dat het assortiment van koffertjes binnenkort wordt uitgebreid. De witte koffertjes 25cm zijn een groot succes. Ik heb er helaas nog maar 1 op voorraad. Het assortiment wordt uitgebreid met een wit koffertje maat 30cm, wit koffertje maat 35cm en een wit koffertje met fuchsiaroze stippen 25cm.
Zie hieronder de foto's


Voor meer details kunt je hier terecht. De koffertjes kunnen worden voorzien van een afbeelding,naam en datum.

Ook ben ik aan twee hele leuke projecten bezig. Het eerste project is een schilderij 50x50 van het kinderschilderij prinses met vogeltjes. En het tweede project is een schilderij 60x80 van popey met een vuurtoren. (dit komt te hangen op een babykamer in marine stijl). Dus zoals jullie lezen nog genoeg te doen. Wat ben ik toch een bofkont!!!
Groetjes en tot de volgende keer,
Nanda
Post a Comment