Tuesday, February 2, 2010

Hallo allemaal,


Ondanks dat het strooizout weer bijna op is, zijn de geboorteklompjes nog volop op voorraad. Kunnen jullie weer even zien wat ik afgelopen week druk mee ben geweest. Soms heb je van die weken dat je beseft dat het leven kostbaar is en dat je moet genieten van iedere dag die je krijgt.

Vorige week kreeg ik het verzoek om een herinneringsdoos te maken met een portret van een mooie, jonge vrouw. Geen probleem want ik maak graag portretten. Toen ik te horen kreeg dat deze vrouw ons had verlaten moest ik toch wel heel erg slikken. Ze had de leeftijd van 21 jaar. Ik was zo dankbaar dat ik dit mocht doen. Het is een mooi resultaat geworden. Hopelijk geeft deze herinneringsdoos wat troost in deze moeilijke periode.

Groetjes en een fijne dag,
Nanda
Post a Comment