Monday, February 22, 2010

Butterfly and flowers

Hallo allemaal,

Maandagmorgen, begin van de week. Een drukke week want ik heb nog een flink aantal opdrachten liggen. Dus werk aan de winkel. Ik had nooit gedacht dat het zo zou gaan lopen. Echt iedere dag ben ik bezig met iets te doen wat ik enorm leuk vind en wat andere mensen gelukkig ook mooi en leuk vinden. Zo heb ik vorige week een geboortekist opgestuurd versierd met bloemetjes en vlinders in de kleuren oranje en groen. Een mooie kleurencombinatie vind ik. Het resultaat kun je hier zien.



Voor meer foto's kun je weer terecht in mijn webwinkel.
Daar vind je ook meer voorbeelden van geboortekisten gemaakt in opdracht.
Dus nu gauw om boodschappen en opruimen en vanmiddag weer aan de slag.
Groetjes en tot de volgende keer
Post a Comment