Wednesday, January 13, 2010

Prinses Fay

Goedemorgen allemaal,

Vandaag kan ik jullie wat anders laten zien als geboorteklompjes. Wat natuurlijk niet betekent dat ik het niet leuk vind om geboorteklompjes te maken. Maar voor de afwisseling een kinderschilderij maken is toch wel heel leuk. Ik heb me dan ook lekker uitgeleefd op dit schilderij. Veel reliefverf gebruikt en heel veel glitters en glimmers. Het echte kettinkje mag natuurlijk niet ontbreken. Ik heb laatst ook zulke leuke kralen bestelt bij Cindy's webshop. Om het helemaal persoonlijk te maken is de naam van "het prinsesje"op de kroon geschilderd. Zo krijg je dan ook een uniek en persoonlijk schilderij wat nog jaren op een prinseskamer zal hangen.Je kunt het schilderij hier met meer details zien.

Groetjes en verder nog een prettige dag.
Nanda
Post a Comment