Monday, January 25, 2010

Cadeaukaartje

Hallo allemaal,

Het weekend zit er weer op. Wat gaan de weken toch snel en de weekenden helemaal. Zoals ik al eerder heb vermeld had ik als goed voornemen om op zondag niet te schilderen. Nou, zoals het meestal met goede voornemens is worden ze vaak verbroken. Gisteren was ik weer aan het schilderen. Maar op het moment kan het niet anders want het is een gekkenhuis. De orders stromen binnen. Geboorteklompjes, herinneringsdozen, schilderijen te gek gewoon. Dus helemaal geen ramp om op zondag te schilderen. Laatst moest ik een geboorteschilderij rechtstreeks naar de ouders van het pasgeboren babietje sturen. Het is dan leuk om er een kaartje bij te doen. Daarom ben ik aan het ontwerpen gegaan en heb een aantal voorbeelden gemaakt.

Ook zijn ze te koop om gewoon op te sturen. Helemaal leuk de klompjes met ketting om later op te hangen aan de deur van de babykamer of aan een kast. Kaartjes zijn ook hier te bekijken.
Post a Comment