Wednesday, January 6, 2010

Beste wensen voor 2010

Hallo allemaal,

Misschien een beetje laat maar voor iedereen die mijn blog leest, de beste wensen voor 2010 en natuurlijk ook voor de mensen die mijn blog niet lezen.

Voor mij is 2009 een heel goed jaar geweest. Vooral wat betreft geluk, gezondheid en voorspoed. Het was een lekker jaar zonder al te veel "bobbels op de weg". Het was een jaar waarin ik mezelf kon uiten in mijn creativiteit. Door mijn klanten (en die zijn goed toegenomen) kon ik de dingen doen die ik leuk vind om te doen. Het was ook wel even wennen voor mij want ik moest nu echt wel gaan plannen hoe ik alles ging regelen. Daarom ook de opening van mijn webwinkel. De webwinkel heeft alles echt een stuk makkelijker gemaakt. Ook moest er een planbord aan te pas komen, want zoals jullie misschien weten ben ik van nature een warhoofd. Maar als ik alles goed strak regel kom ik een heel eind. Alleen tijdens mijn schilderwerk ben ik super geconcentreerd en is daarom voor mij ook echt ontspannend om te doen.

Gisteren zat ik over het afgelopen jaar na te denken en ik besefte ineens dat er babykamertjes zijn waar mijn klompjes, schilderijtjes en koffertjes staan. En dat idee gaf me zo'n goed gevoel dat je iets kunt creëren in je leven, om na te laten.

Nu ga ik weer verder met creëren na heel de ochtend bezig te zijn geweest aan een nieuwe header is het weer tijd om naar mijn huisje te gaan.

Groetjes en volgende berichtje laat ik weer wat foto's zien.

Nanda
Post a Comment