Tuesday, December 22, 2009

Laptop

Hallo allemaal,

Mijn laptop is eindelijk weer gemaakt. Nu kan ik mijn website weer updaten met al de mooie spullen die de afgelopen maanden zijn verkocht. Als ik zo terug kijk dan is er in 3 maanden tijd veel gebeurd. Heel wat klompjes zijn verstuurd naar trotse ouders maar ook naar het buitenland zoals USA, Australie, Denmarken en Engeland. Leuk idee, dat je weet dat er op verschillend uithoeken van de wereld klompjes staan die door mij gemaakt zijn.

Nu ben ik ook weer aan een paar bezig die verstuurd gaan worden naar Australiƫ.

Zo fijn nu kan ik 's avonds weer lekker zitten googlen en bloggen en lekker op mijn gemak mijn blog en website, webwinkel bijwerken. Zonder dat er gezeurd wordt "mam, ben je nog niet klaar". Nu nog mijn scanner aansluiten etc. dan kan ik ook aantal nieuwe artikelen maken. De ideeƫn had ik al maar ik kon ze niet uitvoeren.

Groetjes, je zult nog veel van me horen de komende tijd.
Nanda
Post a Comment