Tuesday, December 29, 2009

Hallo allemaal,

Ik hoop dat jullie allemaal fijne dagen hebben gehad. Wij in ieder geval wel. Het was even wennen om 4 dagen niet in mijn huisje te schilderen maar natuurlijk ook wel lekker om even lekker verwent te worden door onze families. Degene die mijn blog vaker lezen weten dat ik met een project bezig was. Ik vind het zo leuk om eindelijk aan jullie te laten zien wat het was. Een half jaar geleden kreeg ik de vraag of ik klompjes kon maken die opgestuurd konden worden als geboortekaartje. Na over en weer mailen kwamen we er aan uit. Welke maat, welke kleur en welke afbeelding. Toen werd Bobbi Lynn geboren en met veel liefde en plezier heb ik de datum, gewicht en lengte en tijd erop geschilderd en konden ze worden verstuurd. Ook kwamen we op het idee om als kaartje een afbeelding van klompjes op een schildersdoek te maken met de naam Bobbi Lynn. Die konden worden verstuurd als kaartjes. Het schildersdoek heb ik op de dag van geboorte afgemaakt met datum, gewicht en lengte en tijd als schilderij voor op de babykamer.

Nieuwsgierig geworden, hier zijn de foto's


Het was een leuke opdracht om te doen en Lynn bedankt voor de fijne samenwerking.

Groetjes,
Nanda
Post a Comment