Thursday, November 26, 2009

Poppenbedjes



Goedemorgen allemaal,

Gisteren tussen de buien door heb ik dit bedje afgeleverd bij kinderwinkel Huis der Eigenwijzen in Etten-Leur. De zijkantjes zijn versierd met allerlei hartjes in verschillende motiefjes en de voorkant van het bedje met een vogeltje wat een liedje fluit met veel liefde. Woont u in de buurt van Etten-Leur dan is het echt een keer de moeite waard om eens een kijkje te gaan nemen.
Bent u ook geïnteresseerd in zo'n bedje maar woont u niet in de buurt stuur dan even een mailtje naar info@ateliernanda.nl voor eventuele details.

Of laat een berichtje achter in mijn webwinkel. Nu gauw mijn huisje opruimen alles even reorganiseren want het staat vol met klompjes die nog gemaakt moeten worden, herinneringsdozen en er komt een zending aan met leuke, witte koffertjes. Deze koffertjes kunnen beschilderd worden met bijv. naam of een afbeelding.

De dagen zijn gewoon te kort de laatste tijd ben ik echt iedere dag in mijn huisje te vinden. Maar je hoort mij niet klagen. En de rest van de familie ook niet die vinden het wel lekker rustig zo. (Geintje, hoop ik)

Groetjes en tot gauw.
Nanda
Post a Comment