Sunday, November 1, 2009

Ik heb nog niet helemaal uitgevonden hoe de Random Number Generator werkt.Maar vandaag dus de trekking van de waardebon van euro 44,00.

Er zijn 3 comments achtergelaten op mijn blog. 2 berichten in mijn gastenboek en 1 bericht op mijn hyves. Een totaal van 7 kandidaten. Dus de kans is groot dat je wint.

nummer 1 is Annelein
nummer 2 is Grietje
nummer 3 is Snezana
nummer 4 is Lonneke
nummer 5 is Kim
nummer 6 is Natasja
nummer 7 is Maud.

Mijn random number gaf het nummer 5 aan, maar helaas kan ik het jullie niet laten zien. Je moet me geloven op mijn woord. Dus de winnares is Kim. Je mag iets uitzoeken in mijn webwinkel of de waardebon inleveren bij je volgende bestelling. Stuur me even een mailtje dan geef ik je een code waarmee je lekker kunt shoppen.

En voor de andere hou mijn blog in de gaten want misschien komen er wel meer give-aways.
Groetjes en nog een prettige avond

Nanda
Post a Comment