Tuesday, November 24, 2009

Goedenavond allemaal,

Snel even een berichtje. Het schiet er de laatste tijd een beetje bij in. Maar dit wil ik toch weer even met jullie delen. Vandaag is er weer een mooie herinneringsdoos verstuurd naar een trotse oma. En zoals oma's zijn wordt hij natuurlijk cadeau gedaan aan het kleinkind. Zelf heb ik geen herinneringsdozen voor mijn jongens. Stom eigenlijk. Maar mogen ze ooit in de verre toekomst zelf vader worden dan ben ik de eerste die met een mooie blijvende herinnering aan de deur zal staan. Ik kan natuurlijk alsnog een doos voor hen zelf maken. Maar om nu herinneringen van de pubertijd erin te doen, dat zullen we maar niet doen. Zoals ik het nu typ denk ik wel een idee om het alsnog te doen. Moet alleen nog even de tijd zien te vinden. Maar zoals gezegd hier de foto's van de herinneringsdoos. De doos is natuurlijk ook in mijn webwinkel te zien.

Nu gauw omkleden en even een uurtje gaan sporten anders heb ik straks weer last van spit en dat kan ik echt niet gebruiken.


Groetjes en tot gauw.
Nanda
Post a Comment