Friday, November 20, 2009



Degene die mijn blog geregeld aan lezen weten dat schilderen mijn passie is en dat ik het liefst de hele dag niets anders doe. MAAR, soms zit het mee en soms zit het tegen. Afgelopen week ging niet alles zoals het gepland was. Maandagochtend na het sporten ging het mis. Steek in mijn onderrug en ja hoor, spit. Ik kon bijna niet op of neer. Maar business must go on dus naar mijn atelier en toch maar schilderen. Helaas gaat alles dan niet zo snel als normaal en heel vermoeiend dus 's avonds geen puf meer om het een en ander af te maken. De poppenbedjes voor Huis der Eigenwijzen moesten nog even wachten, een geboorteschilderijtje had ik af willen hebben en natuurlijk de geboorteklompjes. Gelukkig gaat het nu wel beter en na een paar wassen gedraaid te hebben en de stofzuiger weer vastgehad te hebben is ons huis ook weer redelijk aan de kant en ga ik vanmiddag lekker weer naar Mijn Huisje om alle opdrachtjes af te maken.
Want een dag zonder schilderen is voor mij een verloren dag.
Voor jullie allemaal een prettig weekend en doe het lekker rustig aan.
Groetjes,
Nanda
Post a Comment