Monday, November 30, 2009

December

hallo allemaal,

We zijn in december belandt.De laatste maand van het jaar 2009.De maand waar het ene feest het andere feest opvolgt. De maand van gezelligheid, saamhorigheid en misschien dit jaar een keer vrede op aarde. De maand van boodschappen sjouwen en cadeaus verzinnen. Maar al met al voor mij toch wel de mooiste maand van het jaar.
Deze maand staan er voor mij ook nog een paar leuke dingen in de planning daar horen je later nog wel over.Voorlopig ben ik in ieder geval nog lekker druk bezig in "mijn huisje"om in ieder geval geboorteklompjes te maken en ik probeer tussendoor ook nog nieuwe artikelen te maken voor kerstmis. Zoals bijvoorbeeld een aantal leuke bewaardozen. Op de foto zie je een voorbeeld van een bewaardoos in Hollands Glorie motief. Helemaal leuk om die kleine sokjes van uw baby in te bewaren.
Dus ben je nieuwsgierig kijk dan geregeld aan in mijn webwinkel naar nieuwe artikelen. Ook nog een paar foto's van geboorteklompjes.


Groetjes en tot de volgend keer.
Nanda
Post a Comment