Monday, October 5, 2009

Lost without you

Goedemorgen allemaal,

Degene die mijn blog geregeld lezen weten dat ik problemen heb met mijn laptop. Vandaag wordt hij opgehaald voor reparatie. yeyeyeye. Duurt het nog 10 dagen maar ja, er wordt wat aangedaan. Helaas kan ik hierdoor mijn website niet updaten met nieuwe produkten, daarom heb ik een aantal producten toegevoegd aan mijn webwinkel als voorbeelden. Maar natuurlijk laat ik ze hier ook nog even zien zodat jullie weten waar ik mee bezig ben. Ik ben ook met een opdracht bezig maar daar kan ik nog niks over vertellen dat komt pas in december.

Vergeet niet dat het oktober aktie maand is tot 8 oktober alle artikelen worden verstuurd zonder verzendkosten. 9 oktober weer een nieuwe aktie. Degene die zich inschrijven voor een nieuwsbrief via mijn webwinkel weten alle akties voor de maand oktober. Dus ben je nieuwsgierig schrijf je dan in voor mijn nieuwsbrief en je ontvangt alle acties voor maand oktober.

Zoals beloofd hier een aantal voorbeelden van artikelen die vorige week de deur uit zijn gegaan.


Post a Comment