Saturday, October 24, 2009

Give away

Goedemorgen allemaal,

Vandaag is het zover. Ik ga de give-away bekend maken. Vanmorgen ben ik wakker gemaakt door mijn boys en enorm verwent. Dus een goede reden om de trouwe lezers van mijn blog ook te verwennen.

Vandaag ben ik jarig en ben 44 jaar geworden. Ik dacht een goed idee om

tatatatatatatat

een Waardebon weg te geven van

44 euro

te besteden in mijn webwinkel.

Je mag elk artikel kiezen ook de artikelen in opdracht.

Het enige wat ik aan jullie vraag is om een berichtje achterlaten te laten op mijn blog zodat ik 31 oktober een winnaar kan verloten. Een berichtje laat je achter bij “comment”. Hoe doe je dat. Klik de titel aan Give Away, dan kom je in een nieuw scherm en onderaan staat post a comment pf is het niet duidelijk plaats dan een berichtje in mijn gastenboek in mijn webwinkel. Ik hoop dat iedereen nu mee kan genieten van mijn Give away.

Verder allemaal een prettig weekend en geniet ervan. Ik zal het zeker doen.


Today is my birthday and therefore, I want to give someone who's reading my blog a big Give-away of 44 euro to spend in my webshop. The only thing I ask of you is to leave a comment on my blog and someone will win the certificate gift.

For now a very nice weekend and enjoy.


groetjes,

Nanda

Post a Comment