Tuesday, September 29, 2009

Enjoy!


Goedemorgen allemaal,

Een dag zonder lach is een verloren dag. Zo probeer ik wel te leven. Maar soms gebeuren er dingen in je leven dat je weer wakker geschud wordt en dat je beseft dat je moet genieten van iedere dag die je hebt. Ik wil jullie niet verdrietig maken maar ik moest het even kwijt.

Op zulke momenten ga ik schilderen en als ik dan aan geboorteklompjes bezig ben besef je dat het leven iets heel wonderbaarlijks is. Een nieuw wezentje komt op de wereld en wordt ontvangen met veel plezier en vreugde en aan de andere kant zijn er ouders die hun zoon van 23 jaar hebben verloren, die veel verdriet hebben.

Maar het leven gaat door en wil ik jullie toch deze mooie herinneringsdoos laten zien. Ik hoop dat Lentl heel veel mooie herinneringen in deze doos kan bewaren. Wil je meer foto's zien dan is hij natuurlijk te zien in mijn webwinkel.

Volgende keer een vrolijer berichtje en voor nu geniet van het leven.
groetjes,
Nanda
Post a Comment