Tuesday, September 1, 2009

Aanhouder wint

Gisteren en vandaag ben ik bijna de hele dag bezig geweest met de computer. Ik wil dan weten waar het probleem in zit. Maar de aanhouder wint en gelukkig heb ik het probleem gevonden. Niet echt gevonden maar wel de manier om de computer te herstellen. Dus nu kan ik me weer concentreren op het schilderen. Ondertussen toch 2 paar klompjes afgemaakt en vandaag verstuurt. Binnenkort kan ik weer een aantal geboorteklompjes laten zien. Het portret vordert ook al. Het is altijd heel veel werk om een portret te maken want je moet echt laag voor laag werken. Maar hopelijk is het eindresultaat naar tevredenheid en heb ik weer mensen blij gemaakt met mijn schilderwerk. O, wat heerlijk dat mijn computer het goed doet zonder bang te hoeven zijn dat hij weer eens uitvalt. Misschien tot de volgende keer en bedankt voor het bezoeken van mijn blog. Als jullie het nog niet weten ik vind het heel leuk om berichtjes te krijgen dus laat maar eens keer wat van je horen.
groetjes,

Nanda
Post a Comment