Monday, September 21, 2009

aaaaarghhhh

Het is een tijd geleden dat ik op mijn blog heb geschreven. Ik zit nu achter de computer van mijn zoon met een gammel toetsenbord te typen. Ik mis mijn laptop. Hij heeft het begeven en nu kan ik mijn site niet bijwerken met nieuwe spulletjes. Ik hoop maar dat de mensen die mijn website hebben gevonden ook mijn blog lezen en zien wat er aan de hand is. O, ik voel me helemaal ontaard en kan mijn draai niet vinden.

Ondertussen ben ik bezig om spullen in te pakken en op te sturen naar Wallfashion. Zaterdag is nl. de opening van de winkel. En tot mijn groot genoegen mogen er ook schilderijen en accessoires van Atelier Nanda in de winkel hangen en staan.

Een herinneringsdoos is bijna af en wordt morgen opgestuurd. Later zal ik foto's hiervan publiceren op dit blog en in mijn webwinkel.

Ook heb ik een aantal tekeningen in mijn sketchbook zitten waar ik wat meer mee wil doen. Dus zoals jullie lezen nog genoeg te doen, dus ga ik maar gauw verder en tot ziens,

Nanda
Post a Comment