Thursday, August 20, 2009

Te warm!!!!!

hallo allemaal,

Vandaag is het gewoon te warm om schilderen. De verf droogt meteen, er is geen beginnen aan. Maar prinses Annalot heeft wel gevonden waar ze naar op zoek was.

Haar vriendinnetje Vlinder papilotje heeft prinses Annalot de weg gewezen. "je moet opschieten"zegt vlinder papilotje. "Er is haast bij", we moeten opschieten. "Wijs me de weg, maar papilotje dan zal ik zo snel mogelijk op mijn racepaard rijden", zegt prinses Annalot. Na een uur rijden komen ze bij de bestemming aan. En wat zien ze daar een prachtig veulentje maar helemaal alleen. De moeder van het veulentje is nergens te bekennen. Het veulentje heeft ontzettende dorst en moet zo snel mogelijk drinken hebben. Gelukkig heeft prinses Annalot een flesje met melk bij en kan ze het veulentje melk geven. "O, wat ben jij mooi en lief"zegt prinses Annalot. "Je moet maar mee naar het kasteel gaan misschien is je moeder daar wel". Het veulentje vindt het prima, maar eerst zijn flesje opdrinken.
Het schilderij heeft nog een paar accentjes nodig zoals edelsteentjes op het kroontje maar ik had het geduld niet meer. Ik wil het schilderij nu al aan jullie laten zien. De schilderijen zijn apart te bestellen maar ze zijn heel mooi samen te combineren. De bloemenvelden lopen mooi in elkaar over. Binnenkort is dit schilderij in mijn webwinkel te vinden.
Post a Comment