Sunday, August 30, 2009

Computer

Ik zou niet zonder computer kunnen. Want tegenwoordig reis je de hele wereld over met je computer en heb je contacten over de hele wereld. Ideaal communicatiemiddel als hij goed werkt. Maar o wee, als hij problemen heeft dan zou ik hem het liefst zo snel mogelijk uit het raam gooien. Om een of andere reden valt mijn computer om de haverklap uit en moet ik hem opnieuw opstarten. Natuurlijk heb ik al van alles geprobeerd maar kan ik niet achter het probleem komen. Er zal een expert naar moeten kijken want dit is hopeloos. Ik ben maar gauw naar "mijn huisje"gegaan en ben gaan schilderen. Gelukkig werken mijn kwasten wel goed. Hierdoor heb ik bijna weer 3 paar klompjes af die morgen opgestuurd kunnen worden en heb ik twee schilderijen kunnen afmaken die al een tijdje afgewerkt moesten worden. Hieronder vind je het resultaat, het schilderij van prinsesje met veulen en het schilderij van prinses Roos.

Deze schilderijen zijn weer te vinden in mijn webwinkel. Nog niet op mijn site want ik kan mijn site niet publiceren i.v.m. de problemen met mijn computer.

Groetjes en nog een prettige avond
Nanda
Post a Comment