Friday, July 31, 2009

Sweet memories

Afgelopen week kreeg ik een telefoontje voor een bestelling van geboorteklompjes. Er was geld ingezameld door een hele groep en nu was het bedrag wat ze te besteden hadden meer dan alleen maar geboorteklompjes. Of ik niet nog iets wist om te maken. Ik zag het kaartje en dat leende zich uitstekend om een herinneringsdoos te maken. Dus ben ik aan de slag gegaan en hieronder zien jullie het resultaat. 004 009 002

De doos en de klompjes zijn gisteren cadeau gedaan en zoals ik vernomen heb was het een enorm succes. Zoals jullie wel weten ben ik een enorme fan van roze. Dus deze herinneringsdoos is dan ook een van mijn favoriete. Nu de taak aan de ouders om er veel herinneringen in te stoppen zodat als Amy later het huis uitgaat, de doos vol zit met mooie en dierbare herinneringen. Voor de “dames van de golf” die de opdracht hebben gegeven om zoiets moois te maken, hartelijke bedankt, het was een waar genoegen.

Groetjes en alvast een heel prettig weekend.

Nanda

Post a Comment