Wednesday, July 1, 2009

sketches

Goedemorgen, het is weer lekker warm, tropisch weer. Echt weer om geboorteklompjes te gaan schilderen. O wat ben ik toch een gelukkig mens om de dingen te kunnen doen die ik graag doe, dankzij mijn klanten. Dat ik het druk heb met het schilderen van klompjes vind ik natuurlijk erg. Ik kan ze alleen nog niet laten zien want de klompjes worden cadeau gedaan. Dus binnenkort weer aantal klompen. Dus om toch iets te laten zien waar ik zoal mee bezig ben hier een tekening die ik gemaakt heb voor mijn twee allerliefste nichtjes die helemaal dol zijn op paarden, hun hond en twee poezen.

Goodmorning, today it is again a hot, tropical day over here. Just the right weather to paint wooden shoes. O I am such a luckily person to do the things I love because people wants to buy my birthday wooden shoes. I cannot show them to you because they all are presents. So come back soon. But in the meantime I want to show you a drawing I made for my lovely nices who love horses, their dog and two cats.
Post a Comment