Thursday, July 2, 2009

Polkadots


Goedemorgen, vanmorgen vroeg begonnen om een aantal opdrachten af te maken. Daardoor kon ik het schilderij van het hertje afmaken. Ik hou van polkadots, net zoals van roze dus ik dacht ik maar voor de jongens een hertje met lime-groen en blauwe polkadots. Hier het resultaat. Binnenkort ook te zien op mijn website en .webshop Moet nou nog even paar opdrachten afmaken.
Groetjes en misschien tot morgen.

Goodmorning, this morning I started very early with painting so I could finish a couple of orders. But I wanted to finish this deer today so in the meantime I worked on this painting. I love polkadots just like pink so I thought I make a deer with green and blue polkadots. Soon you can find this painting on mine website or on mine webshop.
Goodbye and see you tomorrow.
Post a Comment