Thursday, June 25, 2009

Pinky butterfly and little deer

Ik doe mee aan een tennistoernooi deze week, maar heb alle wedstrijden al verloren. Ik denk dat ik me toch maar beter bij het schilderen kan houden, dat gaat me redelijk af.

Ik ben dol op roze. Komt misschien omdat ik alleen maar jongens heb rondlopen hier in huis en roze absoluut verbannen is. In "mijn huisje" heb ik dan ook heel veel roze accessoires en daarom kom ik iedere keer weer terug op een schilderij met roze. Dit schilderijtje is ook te zien op mijn website en natuurlijk in mijn webshop. Ik dacht dit thema kan natuurlijk ook voor jongens. Dat wordt een schilderijtje met blauw en lime-groen. Bijna klaar nog paar details. Binnenkort te zien dus kom nog maar een keer terug voor het resultaat.

Nog een prettige donderdag en tot de volgende keer. Vanavond weer een wedstrijd tennissen, zal waarschijnlijk weer wel verliezen worden. Maar als we maar lol hebben.
Post a Comment