Tuesday, June 9, 2009

"Give away" until June 30th.


Goedemorgen, ik ga vandaag weer lekker aan de slag in "mijn huisje". Ik heb nog paar opdrachten lopen voor geboorteklompjes en heb een leuk idee voor Illustration Friday wat ik vandaag ook wil gaan uitwerken.

Maar vergeet vooral niet om een comment achter te laten voor de "Give-Away" die loopt tot 30 juni. Daarna zullen er winnaars getrokken worden. Tot nu toe heb ik 1 comment dus dan is het wel duidelijk wie de kaart wint. Het leuke is nog wel dat het een blog vriendin uit Italie is. Zij maakt mooie pen tekeningen kijk maar eens op haar blog Katy and the cat.

Goodmorning, today I'm going to work in "my little house". I have to finish a couple of wooden shoes en I have a great idea for illustration Friday that I want to finish.

I have also a "give away"do you want to join that please leave a comment on my website and five (if I receive 5 comments) of you will receive this card. I have received one comment from a blog friend. Please look at her blog Katy and the cat she makes realy marvelous drawings in inkt.
Post a Comment