Wednesday, May 27, 2009

Schattige Gijs, Purple Mayla en grote Nac fan















Hallo allemaal, na een paar dagen afwezig te zijn geweest heb ik weer wat te melden. Afgelopen dagen ben ik bezig geweest om deze geboorteklompjes te maken. Ik klaag niet want ik vind mezelf een ontzettende geluksvogel. Want iedere dag ga ik vrolijk naar "mijn huisje"om te schilderen. Het geeft me enorme energie om voor jullie mooie dingen te maken. En dat het dan ook nog gewaardeerd wordt is helemaal het einde. De reakties die ik krijg daar doe ik het voor. Het natuurlijk ook een mooie gebeurtenis de geboorte van een kind en dat daar dan een mooi cadeau bij hoort is vanzelfsprekend.
Ik heb nog een aantal opdrachten lopen, binnenkort te zien.
Nog een fijne dag allemaal en tot de volgende keer.
Post a Comment