Thursday, May 14, 2009

Hollands Glorie


Ik kreeg paar dagen geleden een verzoek van iemand of ze de afbeelding op het schilderijtje van Hollands Glorie mocht gebruiken voor hun trouwkaart. Natuurlijk was ik vereerd dat mijn schilderijtje wordt gebruikt voor een trouwkaart. Ik zei haar dat dit wel mocht en dat ik het heel netjes van haar vond dat ze toestemming vroeg want dat gebeurt ook niet altijd. Dus gisteren is het koppeltje boer en boerin verstuurt en wordt de kaart gemaakt. Ik ben zo benieuwd.

A couple of days ago I got the request of somebody to use this painting for a wedding cart. I find it an honor if they want to use it for their wedding card so I give my approval and thanked her for asking because it happens that people use your paintings without asking. So yesterday I shipped this and the card will be made. I'm so curious.
Post a Comment